Kurcgalopkiem...


Sama nie wierzę, że to zrobiłam. Więc zanim gromy zasłużone na moją głowę się posypią, sama popiołem skruchy ją poprószę...  Jak wiadomo, dotąd świadomie, z premedytacją i z pełnym przekonaniem, unikałam bohaterów dziecięcej kultury masowej, omijam gotowe wzory, kalki, wolę sama wymyślać. Ale tym razem zgrzeszyłam. Bo wiem jaką miłośniczką kucyków jest kuzynka. Kuzyneczka właściwie, bo lata na koncie to wciąż wartość jednocyfrowa. A skoro obiecałam prezent i skoro ma ucieszyć... to mi się kurcgalopkiem pojawił taki oto... my little pony,  mea culpa 



Wymiary torebki:

wysokość 20 cm
szerokość 22 cm
szerokość boku - w najszerszym miejscu 7 cm

pasek regulowany: maksymalna długość 110 cm

Zapinana na magnes

1 komentarz:

  1. Ja tam nie ma zamiaru autorki torebki potępiać.... Nie dajmy się zwariować! Kucyk jest fajny i do tej torebki świetnie pasuje!

    OdpowiedzUsuń