Dla zorganizowanych...


Skupiona na FB, niestety coraz rzadziej zaglądam na bloga i blog jest wyraźnie "do tyłu" z nowinkami. Jedna z nowinek to lawendowy organizer. Miał mieć mnóstwo kieszonek i schowków, by pomieścić kalendarza, notes a dodatkowo inne papierzyska i notatki luzem. Ucieszyłam się bardzo i ochoczo zabrałam do działania. Najpierw koncepcyjnego a potem juz bardziej namacalnego... ochoczo, bo ja uwielbiam takie schowanka, organizerki, kieszonki. Co prawda na ogół sie kończy tak, że mam wszstko porozdzielane wg nie do końca określonego klucza pomiędzy 4 do 5 kajecików, notesów tudzież kalendarzy a organizer sie kurzy... Mam nadzieje, że Pani Annie przyda się naprawdę. Póki co, zna organizer jedynie ze zdjęć i niecierpliwie go wypatruje.


 Projekt i wykonanie:
Bez Podszewki 
Pomysłowa Szwalnia






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz