TulipaNówka


 Kiedy już wycięłam, pomyślałam, że ten motyw wciąż za mną chodzi i co i rusz wskakuje na jakąś torebkę (dla zainteresowanych - Oj dana dana, florystycznie folklorystyczne a nawet w splocie - choć tam nieco bardziej zmodyfikowany ). Ale po raz pierwszy miałam skojarzenie z tulipanem... miłe skojarzenie. Bo tulipany od dziecka lubiłam a nawet byłam nimi zafascynowana. Najbardziej chyba ich umiejętnością rozróżniania dnia od nocy, kuleniem się na wieczór, by rano znów zaprezentować się w całej okazałości. Z pewnym dreszczykiem emocji zaglądałam do środka, licząc po cichu na to, że uda mi się dojrzeć kwiatową wróżkę, calineczkę...


Chyba byłam niepoprawną romantyczką i niezmiennie zaskakuje mnie to, że przy torebkach to wszystko ożywa i przychodzi do głowy właśnie wtedy, gdy zamierzam po prostu napisać - "torebka jednokomorowa, z dwoma wewnętrznymi kieszonkami, doskonała do noszenia na rozmaite sposoby. Na ramieniu, w ręku, na skos. Kolejna kieszen na plecach torebki". Prościej by było, krócej, bardziej na temat...

Niemniej kilka konkretów się należy:


zapięcie megnetyczne ukryte w klapie pod tulipanem.

Na szarych bokach torebki, uchwyty półkółek w kolorze ecru. Jasne przeszycie dookoła



Parametry techniczne:

szerokość 25 cm
wysokość 17 cm
grubość 7 cm
 długość paska: maks 122 cm

materiał: filc poliestrowy 4mm, jednostronnie impregnowany,
szary i ecru
projekt i wykonanie: Bez Podszewki
szyta ręcznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz