Książkonoszka...

Wiem wiem, długo nie pojawiało się nic nowego. Myli się jednak ten, kto posądza mnie o "dolce far niente". Pracuję, pracuję... choć głównie koncepcyjnie. Wymyślam, rysuję, mierzę, dopasowuję... Zamówienia czekają aż się to wszystko jakoś w głowie ułoży.
Póki co, udało się dopracować i dokończyć taką oto torbę dla mola.Książkowego. Z uwagi na planowaną zawartość, model listonoszki, przemianowałam na książkonoszkę.




Pierwsza torba zrobiona z myślą o męskim odbiorcy. Nie wiem, czy udało mi się ten męski charakter wydobyć... Mam nadzieję, że obdarowany uzna, że tak.
Choć jak patrzę, mogłabym taką nosić. Więc albo - wersja pesymistyczna - jednak mi się nie udało, al bo - wersja optymistyczna - wyszła torba o charakterze unisex.



Parametry techniczne:

Torba jednokomorowa z dwiema zewnętrznymi kieszonkami - jedną na plecach, drugą - na telefon - na pokrywie.
Zapinane - podobnie jak cała torba - na magnes.

szerokość: 24 cm
wysokość: 30 cm
grubość: max 8 cm
długość paska: 150 cm




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz