Geometria kreatywna...

Od kiedy zaczął mnie interesować świat dziecięcych zabawek, odkryłam, że wszystko musi być KREATYWNE. Zakładam, że kierują producentami intencje szlachetne. Że chodzi o to, by  rozwijać wyobraźnię i twórczy zapał najmłodszych, by dać im radość z działalności na rozmaitych obszarach. Choć patrząc na niektóre produkty, hmmm, zaczynałam nabierać wątpliwości. Dodatkowo, przez skojarzenia z  kreatywną księgowością, w pewnym momencie zaczęłam się na widok kolejnej KREATYWNEJ zabawki, ironicznie uśmiechać. (to zapewne za sprawą dziedzicznej złośliwości).  Z pewną dozą autoironii nazwałam więc niniejszy zestaw kreatywnym...



 Zestaw zawiera 33 figury geometryczne. W różnych kolorach i rozmiarach.
Koła - 13 szt. O średnicach od  2 cm do 10 cm
Kwadraty - 6 szt. O bokach od 3,5 cm do  8 cm
Trójkąty równoboczne - 7 szt. O bokach od 4 cm do 10 cm
Prostokąty - 5 szt - od 6x2 cm do 12x6 cm
Półkola - 2 szt - o średnicy 9 cm i 10 cm





Wszystko mieści się w zapinanej na suwak teczce o wymiarach 27x35 cm

Jej wnętrze - po rozłożeniu - staje się podkładką, tłem obrazka.


Zestaw zawiera też dodatkową dwustronną podkładkę w kolorach zielonym i niebieskim.



Figury zaopatrzone są w rzepy, co sprawia, że dobrze trzymają się podłoża nawet w pozycji pionowej



Wszystkie elementy wykonane są z filcu.
Projekt i wykonanie: Bez Podszewki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz