PoŻyrafiec...


Jaki fajny pokrowiec - powiedział ktoś, a ja spontanicznie odpowiedziałam "pożyrafiec" no wiecie, zabawa sowami. czasem takie rzeczy w głowie mi się uruchamiają. Często mi się uruchamiają. Bardzo często...

Etui jest naprawdę imponujących rozmiarów, bo aż 90 cm wysokości. I co tu kryć, mogłam się przekonać, że nie jest łatwo sprawić, by na świecie pojawiła się żyrafa.



Pasuje to także do koncepcji NVC... Zostać żyrafą - to wymaga pracy ...
Wspominam o koncepcji NVC nieprzypadkowo. Bo Pożyrafiec będzie jeździł po Polsce (a może i za granicę) z przesłaniem Porozumienia Bez Przemocy właśnie. Uszyty jest specjalnie na flipy używane w czasie warsztatów. 


Flipy są ponoć  bardzo ciężkie - dlatego też denko wzmocniłam dwiema taśmami nośnymi






 Oto zdjęcia dla oddania skali tuby...

 Regulowana taśma nośna umożliwia noszenie tuby zarówno na jednym jak i na dwóch ramionach


Projekt i wykonanie:
Bez Podszewki 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz